14 Eyl 2009

İRMİK HELVASI BAZLI SERZENİŞ

Beni hep birileri tuttu, “yapma abi, daha zamanı var azıcık sabret” falan dedi. Ama gelinen noktada görüyorum ki funzin dergimizin okunma sayısı kabaca 4000lerde hala. 6 sayı çıkardık, dile kolay taş gibi altı sayı. Bana göre her sayı süper oldu çünkü verilen emeği biliyorum, harcanan eforu, dökülen alın terini biliyorum. Sonuç? Hala 4000.

Şimdi diyeceksiniz ki hedefin neydi? Hedefim yoktu açıkçası, benim için 10 kişi bile kıymetliYDİ, ama her şey eşimin benden irmik tatlısının tarifini istemesi ile başladı. Herhangi bir yemek blogunu açtım ve donakaldım. Alelade bir yemek tarifi blogunun takipçi sayısı 200lerde, tıklanma sayısı ise yüz binleri geçmiş durumda. Yapılan yorumun, verilen repin haddi hesabı yok! ulan adam irmik helvası tarifi yapmış sanırsın yaşamın sırrını vermiş, bir repler bir yorumlar dibim düştü. Dedim biz boşa uğraşıyoruz. 150 sayfa dergi yapmışız bir irmik helvası kadar tepki toplayamamışız. Bilmiyorum FUNZİN’i yemek tarifleri yayınlayan bir dergiye dönüştürmek üzereyim. 7. Sayımızı "FUNZİNSofra" adıyla çıkaracağım. Eğer okunma sayısı Mizah dergisi olan FUNZİN’i ikiye katlarsa bundan sonra yayın hayatımıza yemek dergisi olarak devam edeceğiz.

Tek derdin tıklanmaksa tıklayalım diyecek olan kinayesever arkadaşları kaile almadan devam etmek istiyorum, derdimiz tık almak değil okunmak, okunuyor olduğunu bilmek. Ulen şurada 30 kayıt yapmışız, bunların 6 tanesi dergi diğerleri bağımsız yazı aldığımız toplam yorum 5 bilemedin 6. Hiç mi bir şey merak etmiyorsunuz? Hiç mi aklınıza bir şey takılmıyor arkadaş? Adam irmik helvası için 50 yorum yapmış lan! İrmik helvasının nesini yorumlayacaksın ki? Öyle değil işte, ev kadını yaratıcı, helvanın içindeki çam fıstığının kızarma derecesini bile merak ediyor. Ama siz ne meraksız bir insanmışsınız arkadaşım ya anlamadım ki?

Neyse yemek tarifi veren blog beni iyice bozdu, allak bullak etti ama vazgeçmeyeceğim, irmik helvasına karşı olan savaşım devam edecek. Ta ki irmik helvasının tık sayısını yakalayana kadar. Adamlar helvada kaç gram irmik iyi olur diye sormuş, siz hala hiçbir boku merak etmeyin, oysa merak ne güzel şey, ne güzel şey merak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder