28 Ağu 2009

YAZI GÖNDERMEK İSTER MİSİNİZ?

-istemem!

diyenler bu yazı sizin için değil, boşuna okuyup da kendinizi de bizi de germeyin. ama illa ki okurum ben bu yazıyı diyorsanız okuyun ne diyim. FUNZİN dergimiz için harika yazılar arıyoruz. Yazan kişinin ismini vermeden, sanki biz yazmışçasına kullanabileceğimiz, ekmeğini yiyebileceğimiz yazılara ihtiyacımız var. Eğer öyle bir yazı yazarım ki dergiyi tek başına çıkarttırır diyorsanız durmayın yollayın bize yayınlayalım, havasını atıp, sefasını sürelim.

Şaka bir yana eğer dergimize yazı göndermek isterseniz konu kısmına "aha yazı" yazdığınız bir mesajınızı "barisuslu454@hotmail.com" adresine yollayabilirsiniz. Lütfen yollayın yani, millete "olm çok süper dergi yapıyorum" dedim fakat iki satır yazıyla kalakaldım. Mizah, siyaset, ekonomi, spor, müzik her ne konuda olursa olsun yazılarınızı yollayın. 50 kişiden oluşan editörler kurulunun onayından geçen yazılar, 75 kişilik redaksiyon ekibinin tamamından da ok alırsa en son bana gelecek eğer ben de beğenirsem tekrar editörlere yollıcam ve kendi aramızda bir kısır döngü oluşturucaz, bu kısır döngüyü kıran yazıları dergiye koyacağız. İşime gelir diyorsanız yazıları bekliyoruz.

blogu yeni açmış okurlar için adresi bir kere daha verelim "barisuslu454@hotmail.com". Hadi bakalım bekliyoruz yazılar word formatında olsun bazısı excel yolluyor niye böyle yapmış diye tartışmaktan işin özüne gelemiyoruz. Yapmayın bunları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder