28 Ağu 2009

PARİS'E GİDECEK OLAN OKURLARIMIZ

Paris'e gidecek, gitmek isteyen okurlarımız için, önceden tam 1 defa bu şehre giden Saffet Gezirehberi abimiz bir değerlendirme yazısı yazdı mutlaka okuyun.

Paris'e gittim...

evet hayallerimi süsleyen, filmlerde görüp aşık olduğum paris'e en sonunda gittim, gezdim, gördüm ve sizler için değerlendirdim. lafı çok uzatmayacağım, eğer paris'e gitmek istiyorsanız gitmeyin. Bu kadar basit eşek yükü para verip paris'e gitmenin hiçbir manası yokmuş. Ha çok zenginsindir, paran bok gibidir git gör ama sırf paris görmüş olayım diye paris'e gitme! Yemin ediyorum güneye in daha iyi. Az iki karı kız görürsün verdiğin paraya değer. Akşama kadar gırtlaktan konuşan, la, lö diye inleyen karı görmekten sıtkım sıyrıldı.

Paris'e gitmek istiyorsanız öncelikle bu isteğinizi köreltin gerisi kolay. Ben size gidilecek onlarca yer bulurum.


sevgiyle kalın...

Saffet Gezirehberi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder