13 Mar 2009

YAKLAŞIMLAR


Beyaz eşyacı seyit nam-ı diğer kıç seyit:

“ehehehehe gavvat”, kıç seyit dediğinizde seyit abiden alacağınız cevabı yazdım size. Sen 50 yaşına gel, beyaz eşya dükkânın olsun, her gün takım elbise giy ama millet sana kıç seyit desin ve sen buna gül. Allahım diyorum bazen, beni kimlerle bir arada yaşamaya mahkûm ettin? Niye? O kadar kel, o kadar zayıf ve o kadar iğreti bir abimiz ki seyit abi o kadar olur. Akşama kadar dükkânının önünde komşu esnaf ile tavla oynar. Karşısındaki rakibi sürekli değişse de seyit abi hep sabittir. Sanırım ona sürekli oturduğu için kıç seyit diyorlar. En azından ben öyle tahmin ediyorum, sormak istemiyorum. Çünkü sorsam biliyorum beni iki oyun bir mars edene kadar bırakmayacak, benden iki çay içip hiçbir şey demeden foto Nemci ile tavlaya devam edecek. Ulan dur bi’ dakika yoksa bu kıç, göt olmasın? Yok canım koca adam niye göt olsun? Ama olsa niye göt oldu bu demem bak o derece göt çünkü.


Yaklaşım alaycı, tacizkar, umursamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder